zondag 29 augustus 2010

Ray Lamontagne - God Willin' & The Creek Don't Rise

In een van mijn vele speurtochten over het wereld wijde internet vond ik uit dat er een nieuwe Cd is verschenen van Ray Lamontagne de singer songwritter uit New Hampshire.



Uiteraard trok dat direct mijn aandacht omdat zijn vorige CD een van de beste CD's van het afgelopen jaar was.
Na het beluisteren van zijn nieuwe werk, moest ik in eerste instantie erg wennen, maar nu hoort die voor mij ook bij de betere CD's van dit jaar.

Hij laat zich op deze CD omringen door een paar pracht muzikanten en weet een sfeer te creƫren die in mijn beleving uniek is.
De CD bevat echte luister nummers met ook wat steviger werk en dat bevalt me ook.

Eentje om aan te raden, luister en oordeel, als je op menu klikt kun je door de nummers scrollen.

Cees