maandag 19 september 2011

An brun–Itt all starts with one

 

Ik heb weer een Cd gevonden die echt moeite waard is, een artieste die ik al lang in de peiling had, maar met dit album heeft deze Noorse echt mijn hart veroverd.

An Brun,

imageis een Noorse zangeres die op haar 21 de akoestische gitaar ontdekte en sinds die tijd liedjes begon te schrijven en haar laatste album heeft me echt verrast en waarom, op het hele album wordt meegevoerd in een donkere sfeer die ik buitengewoon kan waarderen.

Lekkere muziek voor de late avond waar in je nog even de gedachten op een rijtje wilt zetten, maar ook een Cd met kracht en sterke songteksten, muzikaal zit het ook niet verkeerd.

De eerste track die een paar maanden geleden uitkwam is een pracht voorbeeld van de Cd

 

Maar ook :

Gewoon een geweldige CD met 10 nummers die gewoon stuk voor stuk goed in elkaar zitten. muzikaal en qau tekst

Naast de Cd is er ook een bonus CD die je als ware liefhebber niet maar laten liggen, hier spreekt het nummer Alfonsina Y El Ma me heel erg aan, een cover van Chistina Branco, Mecedes Souza maar zo mooi gedaan dat het kippevel me over het lichaam loopt

op deze link kun je de Cd horen, so enjoy

Kortom een echte aanrader ,

 

Cees